دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
گوسفندان تبدیل به مودم وای فای می‌شوند

گروهی از محققین تصمیم دارند تا گوسفندان ار تبدیل به مودم های وای فای کنند تا حتی در دور افتاده ترین نقاط روستایی هم مردم دسترسی به اینترنت داشته باشند. این ایده می تواند اینترنت را از آنچه که امروز می بینیم گسترده تر کند.

پروفسور"گوردن بلیر" به همراه تیم تحقیقاتی اش در دانشگاه لنچستر قصد دارند گردنبند کوچکی برای گوسفندان درست کنند که با هزینه کم می توان نقش چی پی اس را برای آن ها ایفا کند. این گردن بندها همچنین راهی هستند که اینترنت وای فای به مناطق روستایی و حتی دل کوه هم برسد.

پروفسور بلیر اعتقاد دارد که انجام چنین کاری در همه نقاط زمین قابل انجام است اما نیاز به تحقیقات گسترده ای دارد. آن ها تا به حال چند نمونه ساده را امتحان کرده اند که اکثرا نتوانسته اند بهترین عملکرد را داشته باشند.

این گردنبندها می توانند امواج وای فای را در قطر 5 کیلومتری ارسال کنند و بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند در دل کوه نیز از گوشی هوشمند خود استفاده کنند یا به وسیله اینترنت مسیر درست را بدست آورند.

موضوعات مرتبط: علمی، متفرقه وبلاگ، ،

برچسب‌ها:

چقدر تلفن همراه در سال 2014 فروخته شد؟
28 / 11 / 1393برچسب:چقدر تلفن همراه در سال 2014 فروخته شد؟ ,2014,موبایل,تلفن همراه,فروش,, ساعت 23:35 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

شرکت های تولید کننده تلفن همراه 1.2 میلیارد دستگاه از انواع تولیدات خود در سال 2014 میلادی به فروش رساندند که این آمار نسبت به سال گذشته میلادی (2013)  23 درصد رشد داشته است.

 
البته پیش بینی ها نشان می دهد که میزان رشد فروش تلفن های همراه در سال 2015 به 14 درصد کاهش یافته و به عدد 1.368 میلیارد دستگاه خواهد رسید.
 
همچنین طبق آمارهای منتشر شده بیشترین تعداد تلفن های همراه فروخته شده در چین به ثبت رسیده که 392.8 میلیون دستگاه انواع تلفن همراه در این کشور به فروش رسیده است.
 
گفتنی است استقبال از خرید تلفن های همراه با نمایشگر 5 اینچ و یا بزرگتر با رشد 180 درصدی در سال 2014 مواجه بوده است.
 
موضوعات مرتبط: متفرقه وبلاگ، ،

برچسب‌ها:

نرم افزار اندرویدی دانشگاه صنعتی بیرجند+دانلود

دانشجویان عزیز نرم افزار اندرویدی دانشگاه با امکانات جدید و اصلاح مشکلات هم اکنون قابل دانلود می باشد 

لینک دانلود مستقیم 

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 


برچسب‌ها:

مشکل ورود به تنظیمات مودم و روتر

مشکل ورود به تنظیمات مودم و روتر

مشکل ورود به تنظیمات مودم و روتر
 
یک سری مشکلات رایج تنظیمات مودم واینترنت که به صورت حرفه ای حل میشن رو براتون در ادامه مطلب گذاشتم امیدوارم براتون مفید باشه باخره شما مهندسیم باید این چیزا رو بدونین..
موضوعات مرتبط: اموزشی، ،

برچسب‌ها:

صفحه نمایش لپ تاپ خود را لمسی کنید !!!
9 / 11 / 1393برچسب:لمسي شدن صفحه ي لپ تاپ,, ساعت 10:32 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
صفحه نمایش لپ تاپ خود را با این ابزار، لمسی کنید

لذت استفاده از ویندوز ۸با صفحه لمسی چندین برابر می‌شود، اما اگر به تازگی لپ تاپ غیرلمسی تهیه کرده‌اید یا در این شرایط بد اقتصادی امکان خرید لپ تاپ گران قیمت تازه را ندارید، می‌توانید با یک ابزار ارزان قیمت، صفحه نمایش لپ‌تاپ فعلی خود را لمسی نموده و از رابط کاربری لمسی مدرن ویندوز ۸ در آن لذت ببرید.

 

شرکت هندی Portronics یک ابزار ساده و کاربردی را ساخته است که دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و صفحه ساده لپ‌تاپ را لمسی می‌کند، به این ترتیب ابزارهای فعلی مبتنی بر ویندوز ۷ به راحتی به ابزار سازگار و لمسی مبتنی بر ویندوز ۸ تبدیل می‌شوند.

RaK470053PM1272012این ابزار که Handsmate نام دارد از طریق فناوری‌های فراصوت و مادون قرمز کار می‌کند و حتی قادر به پشتیبانی از قلم‌های دیجیتال فراصوتی نیز می‌باشد. این ابزار برای ویندوز ۸ طراحی شده است و قادر است همه نوع از لپ‌تاپ‌های غیرلمسی را لمسی کند. به کمک این ابزار برخی از قابلیت‌های چند لمسی ویندوز ۸ مانند باز کردن دو انگشت برروی صفحه برای بزرگنمایی نیز میسر می‌شود.

برای استفاده از Handsmate تنها کافی است آن را برروی نمایشگر لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود نصب کرده و سپس از طریق پورت USB به آن متصل کنید.

Handsmate با قیمت ۴۹۹۹ روپیه هند معادل ۹۲ دلار به زودی وارد بازار هند خواهد شد.

 

منبع : آِی تی تک

موضوعات مرتبط: علمی، ،

برچسب‌ها:

قيمت سنج وبسايت
9 / 11 / 1393برچسب:قيمت سنج,قيمت وبلاگ,قيمت سايت,قيمت سنج وبسايت,قيمت سنج وبلاگ, ساعت 10:28 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

بیشتر وبلاگ نویسان دوست دارند بدانند که قیمت وب سایت آنها چقدر هست

سایت seo heap با توجه به قیمت دامین شما , پک رنک گوگل الکسا و... قیمت وب سایت شما می گوید

این سایت جالب که امکاناتی دیگری هم دارد کدی هم به شما می دهد تا در وبسایت خود قرار دهید و قیمت و پک رنک و... در آن وجود دارد تا بازدید

کنندگان از قیمت وب سایت شما مطلع شوند

 

قمت سنج  وب سایت حرفه ای

 

برای سنجش قیمت وب سایت به لینک زیر بروید و آدرس وب سایت خود را وارد کنید

http://www.seoheap.com/websitevalue

موضوعات مرتبط: علمی، ،

برچسب‌ها:

ترفندهای وایبری که باید بدانید!
6 / 11 / 1393برچسب:ترفند وایبر,وایبری,حرفه ای ,چت چند نفره,وایبر, ساعت 16:4 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

وایبر یک برنامه پیام رسانی تکامل یافته است که در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و ویژگی های منحصر به فرد آن ، آن را به یک مسنجر محبوب تبدیل کرده است. برچسب ها و شکلک های متنوع و سفارشی سازی در حد پیشرفته ی آن و خیلی دیگر از امکانات باعث شده که این مسنجر بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر داشته باشد .

Viber

                                                                                           شکلک های محدثه

 

موضوعات مرتبط: اموزشی، ،

برچسب‌ها:

انتخاب واحد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 / 11 / 1393برچسب:انتخاب واحد دانشگاه,دانشگاه صنعتی بیرجند,انتخاب واحد,, ساعت 15:31 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

دانشجویان عزیز ورودی 93 روز 10 بهمن انتخاب رشته کنند. 

شروع کلاس ها از 11 بهمن می باشد   

توجه مهم:دانشجویان روزانه و شبانه قبل از انتخاب واحد حتما تسویه حساب کنند...

                                          دانشگاه می بینمتون

موضوعات مرتبط: متفرقه وبلاگ، ،

برچسب‌ها:

معاون رییس‌جمهور ایران: آینده از آن مایکروسافت و فیس‌بوک است نه چاه‌های نفت
6 / 11 / 1393برچسب:سخنان معاون اول,, ساعت 15:28 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
معاون رییس‌جمهور ایران: آینده از آن مایکروسافت و فیس‌بوک است نه چاه‌های نفت



سورنا ستاری‌فر گفت: ۲۰ سال پیش، چاه‌های نفتی حرف اول را در دنیا می‌زدند اما نه تنها امروز که آینده در دست شرکت‌های اندیشه محور چون گوگل، مایکروسافت و فیس‌بوک است.


به گزارش ایتنا از مهر، سورنا ستاری‌فر در مراسم تجلیل از فروشندگان و تولیدکنندگان برتر صنایع دستی با اشاره به اینکه ما یک مشکل فرهنگی جدی داریم، گفت: این مشکل به نفت و اخلاق نفتی برمی‌گردد. پول حاصل از نفت در جیب ماست، پس دغدغه توجه به صادرات غیرنفتی و پرورش فکر و اندیشه را نداریم. این مسئله بلای جان ما شده است. ما دانشگاه نفتی داریم که تمام پول خود را از دولت می‌گیرد تا فارغ‌التحصیلان آن، کارمندان دولت شوند. این همان چیزی است که در اقتصاد به عنوان «نفرین منابع» می‌شناسیم.

           شکلک های محدثه

موضوعات مرتبط: متفرقه وبلاگ، ،

برچسب‌ها:

مایکروسافت DirectX 12 را معرفی کرد
6 / 11 / 1393برچسب:دایرکتس 12,مایکروسافت,ویندوز 10,directx 12,, ساعت 15:2 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
مایکروسافت DirectX 12 را معرفی کرد



شرکت مایکروسافت قصد دارد در نسخه جدید سیستم‌عامل رایانه‌ای خود موسوم به ویندوز ۱۰، ‌نرم‌افزار گرافیکی خود را نیز به‌روز کند و ویرایش جدید آن را با نام DirectX 12 به دست کاربران برساند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وست‌سایداستوری، این شرکت به تازگی جزییات مربوط به سیستم DirectX 12 را منتشر کرد و توضیح داد که این سیستم بیشترین قابلیت‌های گرافیکی را برای صاحبان سیستم‌عامل جدید به ارمغان می‌آورد.

          شکلک های محدثه

موضوعات مرتبط: علمی، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


---------------------------------------------