دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
۲۵ پسورد معروف دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۵

با وجود اینکه فعالان حوزه امنیت آنلاین همواره به سخت تر بودن رمز های عبور هشدار میدهند و کاربران را به انتخاب هوشمندانه پسورد هایشان ترغیب میکنند، اما هنوز کاربرانی هستند که ساده ترین رمز های عبور را انتخاب میکنند.

موضوعات مرتبط: اموزشی، علمی، ،

برچسب‌ها:

ویندوز دیفندر ضعیف ترین ابزار امنیتی جهان است !

اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که فقط ابزارهای امنیتی ارایه شده در محصولات مایکروسافت را مورد استفاده قرار می‌دهید، بهتر است بیشتر در این زمینه فکر کنید.

بقیه در ادامه مطلب...

موضوعات مرتبط: اموزشی، علمی، ،

برچسب‌ها:

آموزش حل مشکل نصب ویندوز ۱۰ بر روی رایانه های قدیمی

 

آیا بخاطر قدیمی بودن نسل CPU و پشتیبانی نکردن پردازنده رایانه تان از ویژگی NX از نصب ویندوز ۱۰ بازداشته شدید؟ راهکاری برای شما داریم.

از ویژگی های هر پردازنده NX است که اجازه می دهد تا به حفاظت از سیستم ها در مقابله با بد افزارها یا Malicious Software کمک کند. زمانی که این قابلیت در کامپیوتر فعال است باعث می شود که بد افزار ها نتوانند کد های خود را در حافظه قرار دهند تا اجرا شوند. برای نصب Windows 10 و  ویندوز سرور 2012،پردازنده باید NX را ساپورت کند و این ویژگی باید در Bios سیستم هم فعال شده باشد.

بقیه در ادامه مطلب

موضوعات مرتبط: اموزشی، ،

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


---------------------------------------------