دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
دانلود پروژه2 برنامه نویسی استاد موسوی
30 / 3 / 1394برچسب:, ساعت 22:20 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

سلام به دوستان این هم پروژه 2 استاد موسوی 

لذت ببرید

 

موضوعات مرتبط: برنامه نویسی، ،

برچسب‌ها:

آموزش جامع برنامه نویسی به زبان سی شارپ

http://www.upgradesolutions.com.br/wp-content/uploads/2014/06/C-To-Go-300x3001.png

معرفی کتاب برنامه نویسی بانک اطلاعاتی با سی شارپ :

یکی از خصوصیات بارز این کتاب الکترونیکی این است که به طور شفاف نکات قابل توجهی را در Visual C#.NET 2008 و همچنین بانک های اطلاعاتی نظیر Access ، SQL Server ، Oracle بیان می کند. بر خلاف اینکه در روش قدیمی از خطوط زیادی کد استفاده می شد نویسنده این ایبوک از ابزارهای طراحی و همچنین از ویزاردهای طراحی در Visual Studio و همچنین از متدهای real-time استفاده کرده است.
از جمله خصوصیات جالب این کتاب آموزشی این است که بیشتر از 60 مثال پروژه های برنامه نویسی بانک اطلاعاتی در محیط واقعی با استفاده تصاویر و توضیحات کاملا عمقی در آن وجود دارد که به خواننده در تفهیم بهتر تکنیک های کلیدی و تکنولوژی های برنامه نویسی سی شارپ در بحث برنامه نویسی بانک اطلاعاتی کمک می کند. در این کتاب که یک نمونه کامل در نوع خود می باشد با سه بانک اطلاعاتی Microsoft Access 2007 ، SQL Server 2005 SP2 و Oracle Database 10g XE Release 2 در طول مباحث خود استفاده کرده است. همچنین در این کتاب بحث و آنالیزی در مورد تکنیک جدید در بانک اطلاعاتی به نام LINQ که شامل LINQ به اشیاء، LINQ به LINQ، DataSet به LINQ، SQL به موجودیت ها و LINQ به XML و پیاده سازی آنها در پروژه های واقعی با تشریح خط به خط آورده شده است.

نویسنده:اسلام احمد زاده

منبع:yasbook.com

لینک دانلود:Download


برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


---------------------------------------------