دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
چگونه پاورپوینت را به یک فایل ویدیویی تبدیل کنیم؟
26 / 2 / 1394برچسب:تبدیل پاور پوینت به فیلم,شیر,ویدئو,فیسبوک,یوتویوب,تبدیل,افیس,, ساعت 2:36 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

 

 
 
 

 افراد بسیاری با کارکرد پاورپوینت و نحوه‌ی ساخت اسلاید‌ها با استفاده از تصاویر، موسیقی، محتوای وب و متن آشنا هستند، اما یکی از ویژگی‌های جالب توجه پاورپوینت امکان ذخیره‌ی اسلاید‌های تهیه شده در قالب یک فایل ویدیویی است.

 حتی اگر با نرم‌افزار پاورپوینت مایکروسافت کار نکرده باشید، نام آن را شنیده‌اید. این نرم‌افزار که کاربرد بسیار زیادی در انواع زمینه‌ها دارد، برای نمایش اسلاید‌های متوالی که با یکدیگر ارتباط موضوعی دارند در زمینه‌ی انتقال یک مفهوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال با استفاده از این نرم‌افزار دانشجویان و اساتید در کلاس درس و افراد در جلسات کاری به بیان توضیحات خود همراه با المان‌های تصویری و متنی و حتی چند رسانه‌ای می‌پردازند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان به امکانات بسیار زیادی دسترسی پیدا کرد.

موضوعات مرتبط: اموزشی، علمی، ،

برچسب‌ها:

چگونه یک هدفون خوب انتخاب کنیم!
26 / 2 / 1394برچسب: Walkman ,هدفن ,خرید,انتخاب صحیح,بهترین خرید,جزئیات,تخصصی,بهترین,, ساعت 2:30 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

 

 
 
 

  در سال‌های دور پیش از آنکه Walkman (واکمن) وارد بازار شود، هدفون‌ ها وسایلی بزرگ و ناکارآمد بودند به گونه‌ای که حمل یا استفاده از آن‌ها در محیط‌های خارج از خانه اندکی عجیب به نظر می‌رسید و با قرار دادن یک هدفون روی سر شباهت زیادی به آدم‌فضایی‌ها پیدا می‌کردید!

 

دهه 80 میلادی یکی از محصولات تاریخ‌ساز به نام واکمن وارد بازار شد که همه‌چیز را تغییر داده و گوش‌دادن به موسیقی را فراگیرتر و راحت‌تر از گذشته کرد؛ اکنون دیگر نامی از واکمن شنیده نمی‌شود و کاربرد چشمگیری هم ندارد زیرا با ورود MP3 Player و MP4 Playerها به بازار دیگر کاربران علاقه‌ای به استفاده از یک واکمن عظیم‌الجثه ندارند!

موضوعات مرتبط: علمی، متفرقه وبلاگ، ،

برچسب‌ها:

پاورپوینتی زیبا از لحظات خوب زندگی مطلب ارسالی از amir
18 / 2 / 1394برچسب:, ساعت 23:21 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

پاورپوینتی  زیبا از لحظات خوب زندگی

                           

                                     

 

parsan93.LXB.ir

موضوعات مرتبط: متفرقه وبلاگ، ،

برچسب‌ها:

دانلود بهترین نرم افزار شبیه سازی آندروید برای ویندوز
16 / 2 / 1394برچسب:Andy,اندی,شبیه ساز اندروید ,بهترین شبیه ساز, ساعت 9:29 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
دانلود نرم افزار Andy؛
 
این برنامه که به نام Andy معروف است در اصل یک شبیه ساز سیستم عامل اندروید روی سیستم عامل ویندوز است که به شما این امکان را می دهد برنامه و نرم افزارهای اندروید را در این محیطی که در اختیار شما قرار می دهد اجرا و از داشتن اندروید روی ویندوز لذت ببرید.
به این مطلب امتیاز دهید
6 0


  نسخه جدید این برنامه با قابلیت های بیشتر و مشکلات کمتر ارائه شده است و ما برای راحتی شما عزیزان آن را مانند گذشته در وب سایت قرار دادیم. از آن جایی که برای بسیاری از دوستان سیستم مورد نیاز برای اجرای این برنامه جای سئوال بوده است و این سئوال برایشان بوجود امده است که این برنامه چه امکانات و قابلیتهای برتری در مقایسه با نرم افزارهای دیگر دارد.

ادامه مطلب...

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

نکاتی برای خرید یک پاور بانک مناسب
15 / 2 / 1394برچسب:, ساعت 21:21 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
 

با افزایش روز افزون تلفن ها و ابزار های هوشمند و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های هوشمند خیلی زود باتری شان خالی میشود و شما مجبورید در صورتی که دسترسی به برق دارید دستگاهتان را به شارژ بزنید اما همیشه که به برق دسترسی ندارید در این جور مواقع چاره کار خرید یک پاور بانک (باتری همراه )است در این مقاله معرفی راجع به پاور بانک ،عملکرد آن و تفاوت مدل های موجود در بازار خواهیم داشت .

برچسب‌ها:

ویژگی های برجسته ویندوز ده

 

مایکروسافت در کنفرانس زیرساخت خود که برای طراحان برگزار کرد تعدادی از ویژگی های ویندوز ۱۰ را نیز متذکر شد که در اینجا مرور میکنیم. در این بررسی با ما همراه باشید.

موضوعات مرتبط: علمی، ،

برچسب‌ها:

دانلود جدیدترین نسخه Whatsapp با طراحی جالب
12 / 2 / 1394برچسب:واتس اپ جدید ترین ورژن,واتس اپ زیبا ومتفاوت ,اپدیت واتس اپ, ساعت 20:21 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
ورژن جدید واتس آپ؛
 
اگر منتظر این بودید که اپلیکیشن پیام‌رسان فوق‌ محبوب واتس‌اپ، خود را با طراحی متریال اندروید ۵.۰ هماهنگ سازد، خبرهای خوبی برایتان داریم.
 

 هنوز آپدیتی در پلی استور گوگل منتشر نشده می‌توانید نسخه ۲.۱۲.۳۴ واتس‌اپ را به طور مستقیم از وب‌سایت برنامه دریافت کنید با حجم ۱۹ مگابایت دانلود نمایید.

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

سن فکری شما چقدره؟ + دانلود نرم افزار
12 / 2 / 1394برچسب:تست سن فکری,نرم افزار ,اندروید,جالب,تست هوش,, ساعت 20:6 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
 
 
با پاسخگویی به شش سوال می توانید میزان سن فکری خود را تشخیص دهید، برنامه "محاسبه سن فکری شما" شما را برای یافتن پاسخ کمک می کند.
 

، تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سطح فکری شما نسبت به سن تان چقدر است؟ برنامه فارسی و ایرانی "محاسبه سن فکری شما" کمک می کند پاسخ سوال خود را فقط در عرض چند دقیقه و با پاسخگویی به شش سوال به دست بیاورید.

 

 

موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

معرفی گوشی های هوشمند و با کیفیت( نکات خرید گوشی؛)
12 / 2 / 1394برچسب: نکات خرید گوشی,معرفی گوشی های هوشمند و با کیفیت,, ساعت 20:0 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
نکات خرید گوشی؛
 
 
عرضه مدل‌های متنوع از گوشی‌هاي هوشمند از یک سو و افزایش قیمت ارز که در نهایت منجر به گران شدن گوشی شده است از سوی دیگر باعث شده تا خریداران تلفن همراه نسبت به انتخاب گوشی مورد نظر خود حساس‌تر شوند. در گزارش امروز مي‌خواهیم به روانشناسی خرید یک تلفن همراه بپردازیم و بگویيم برای اینکه یک خرید خوب داشته باشیم، چه کارهایی باید انجام دهیم.

 

در نگاه اول شاید فکر کنید که خرید یک گوشی خیلی سخت است، البته این امر برای افرادی که به نوعی تازه‌کار بوده و اطلاعاتي کافی از مشخصات فنی یک گوشی ندارند، شاید درست هم باشد؛ اما برای اینکه یک گوشی مناسب خرید کنید، بهتر است اول از همه بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید؛ یعنی به کیف پول خود نگاه کنید و ببینید تا چه مبلغی مي‌خواهید برای خرید یک تلفن همراه هزینه کنید. این بخش شاید مهم‌ترین بخش در خرید یک گوشی تلفن همراه باشد. بعد از بودجه یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل مورد توجه در خرید گوشی به کارایی گوشی و در حقیقت انتظارات شما از گوشی باز مي‌گردد.

برچسب‌ها:

اینترنت 3G بهتر است یا wimax؟!
اینترنت در ایران؛
 
این روزها سرویس های اینترنت پر سرعت در ایران، از جهت نوع سرویسی که ارائه می دهند، به سه دسته مشخص قابل تقسیم اند: ADSL، WiMAX و ۳G...
 
 
 
 


اینترنت در ایران در سطح جامعه اکثراً محدود به وب‌گردی و ارتباطات راه‌دور و در دانشگاه‌ها تحقیقات علمی است و تجارت الکترونیک به علت نبود زیرساخت‌ها و قوانین لازم در سطح محدودی ارائه می‌گردد. در سال ۱۹۹۳، ایران دومین کشور در خاورمیانه بود که به اینترنت متصل شد. از آن زمان، تعداد کاربران اینترنت در ایران روند فزاینده‌ای داشته است. اما بر اساس آمار دسامبر ۲۰۱۲ ایران به لحاظ سرعت اینترنت در دسترس برای کاربران خانگی، در بین ۱۷۸ کشور در جایگاه ۱۶۴ قرار داشت و از بین کشورهای خاورمیانه تنها مصر و سوریه رتبهٔ پایین‌تری داشتند.

ادامه مطلب..

موضوعات مرتبط: اموزشی، علمی، ،

برچسب‌ها:

3 راهکار ساده برای افزایش سرعت رایانه
 

 تا چند هفته یا چند ماه تقریبا همه چیز آن‌طور که انتظار دارید، پیش می‌رود‌، اما پس از آن کم‌کم مشکلات شروع می‌شود. هنگ‌های پشت سر هم، کاهش بسیار محسوس سرعت رایانه و در مواردی هنگ کامل رایانه و نیازمندی به ری‌استارت از جمله مشکلاتی است که پس از چند ماه یا چند سال کاربران با آن مواجه می‌شوند. در این شرایط رایانه شما که تا چند وقت پیش سرعت بالایی داشت، به یک دستگاه نسبتا قدیمی با سرعت کم تبدیل شده و به‌دنبال راهکاری برای رفع این مشکلات می‌گردید.

 

در این مطلب قصد داریم سه مورد از کوتاه‌ترین و موثرترین روش‌ها را برای افزایش سرعت رایانه و بازگردانی آن به شرایط پایدار اولیه آموزش دهیم. پس چنانچه شما نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید و دوست دارید کمی از این مشکلات رهایی یابید، با ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

موضوعات مرتبط: علمی، ،

برچسب‌ها:

آنتی ویروس مناسب کاربران کدام است؟ مطلب ارسالی از amir
2 / 2 / 1394برچسب:, ساعت 19:26 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )

آنتی ویروس مناسب کاربران کدام است؟

امروز بیش از ۳۰-۴۰ شرکت اقدام به تولید آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتی ( تحت شبکه ) و مراکز داده و محیطهای مجازی و ابری میکنند .

انتخاب از بین این همه محصول آنتی ویروس طبیعی ست که کار مشکلی است و نیاز به دقت و مطالعه دارد .



 درادامه مطلب ...

parsan93.lxb.ir

موضوعات مرتبط: اموزشی، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


---------------------------------------------